חמאס על פירוק אונר"א: ישראל תשא בהשלכות

מוטי סבן No Comments on חמאס על פירוק אונר"א: ישראל תשא בהשלכות

דובר חמאס הוציא הודעה היום בה הוא מאיים על ישראל, לאחר שראש הממשלה תמך בהחלטת נשיא ארה"ב, על ביטול הסיוע לאונר"א. לדברי אבו זוהרי: "אנו לא נעמוד בחיבוק ידיים לנוכח הפגיעה בזכותנו הלאומית".

אונר"א צילום: עבד רחים כתיב, פלאש 90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עוברים לאיומים: לאחר ביטול כלל התקצוב לאונר"א, היום (ראשון) מאיים דובר תנועת חמאס סאמי אבו זוהרי: "העובדה שנתניהו מברך על הפעילות האמריקנית נגד אונר"א, מוכיחה שמדובר בהחלטה ישראלית בכיסוי אמריקני. ישראל הולכת לשאת באחריות על ההשלכות. אנו לא נעמוד בחיבוק ידיים לנוכח הפגיעה בזכותנו הלאומית".

אונר"א – הוא לשכת הסעד והתעסוקה הפלסטיני, הגוף תחת האו"ם והאחראי על הפליטים הפלסטינים בלבד, אף על פי שיש לאו"ם סוכנות פליטים עולמית, דאגו באו"ם לפתוח ארגון, רק לצורכי הפלסטינים, דבר חסר תקדים, אונר"א בעצם אחראית על החינוך, הרווחה , התעסוקה, ואספקת אוכל למחנות פליטים.

אונר"א מעסיקה כ-23,000 עובדים פלסטינים חלקם חברי חמאס, תקציבה השנתי הוא כמיליארד דולר לשנה, סכום חסר תקדים, אפשר לומר בשפתינו כי אונר"א הוא מפעל השנוער הגדול בעולם. הסכום שניתן לכל פליט הוא הרבה יותר מכל פליט אחר בעולם.

הביקורת הגדולה עם אונר"א, היא הנצחת הפליטות, גם בנו של פליט מקורי מקום המדינה נחשב לפליט, דבר שנוגד את החוק העולמי. אונר"א נותנת תקציבי רווחה ומשאירה את הפלסטינים במחנות פליטים בכוונה ולא מקדמת את הפליטים בשום דבר, במקום לצאת לעבוד אלפי תושבי הרשות ועזה רשומים כעובדים באונ"רא ישנם מקבלי שכר בסכומים של 20,000$ לחודש.

מספר רב של פעמים, ישראל הראתה לעולם, איך אנשי אונר"א עוזרים לחמאס ולארגוני הטרור לפגוע בישראל, רקטות ופירי מנהרות נחפרים ומאוחסנים במקומות של אומר"א בעזה.

ממשל ארה"ב החליט לסגור את מפעל הנצחת הסבל העוני והפליטות הפלסטיני, שהוא הממן העיקרי שלו, אף על פי שחלק מראשי מערכת הביטחון מתנגדים לו, הדבר יגרום לפירוק אונר"א. אנשי הרשות וחמאס, יתחילו לחפש אפיקים בריאים יותר בשביל לתת לחברה הפלסטינית המפולגת, אפשרות להתקיים ולהתפרנס כמו אנשים נורמטיבים.

 



0 תגובות